هزینه چک ولو کستل

بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
علی
11:14
چهار شنبه 2 تير 1400

شیر سوپاپ وسیله ای است که فقط جریان مایعات را در یک خرید چک ولو کستل  جهت اجازه می دهد. آنها دو درگاه دارند ، یکی به عنوان ورودی برای رسانه ها و دیگری به عنوان خروجی برای رسانه ها. از آنجا که آنها فقط جریان رسانه را در یک جهت اجازه می دهند ، معمولاً به آنها "دریچه های یک طرفه" یا "شیرهای برگشتی" گفته می شود. هدف اصلی سوپاپ چک جلوگیری از برگشت جریان در سیستم است. شکل 1 نمونه ای از سوپاپ چک را نشان می دهد.

سوپاپ چک برای کار به دیفرانسیل فشار متکی است. برای باز شدن شیر به فشار بیشتری در سمت ورودی شیر نسبت به سمت خروجی نیاز دارند. وقتی فشار در سمت خروجی بیشتر باشد (یا فشار سمت ورودی به اندازه کافی زیاد نباشد) ، شیر بسته می شود. بسته به نوع شیر ، مکانیزم بسته شدن متفاوت است. برخلاف سایر شیرها ، آنها برای کار صحیح به دسته ، اهرم ، محرک یا انسان نیاز ندارند.

آنها معمولاً در برنامه هایی نصب می شوند که جریان برگشتی باعث ایجاد مشکل می شود. با این حال ، از آنجا که آنها شیرهای برگشتی نیستند ، یک راه حل ارزان ، موثر و آسان برای حل یک مسئله بالقوه هستند. اگر جریان برگشتی آلوده باشد ، جریان برگشت می تواند باعث ایجاد مشکل شود و بنابراین ، رسانه های بالادست را آلوده می کند. به عنوان مثال ، یک خط فاضلاب دارای یک شیر برگشتی نیست تا اطمینان حاصل شود که زباله ها می توانند خارج شوند اما دوباره وارد سیستم نمی شوند. اگر جریان برگشتی به تجهیزات بالادست آسیب برساند که فقط باعث جریان رسانه ها در یک جهت شود ، از آنها استفاده می شود. به عنوان مثال ، یک فیلتر اسمز معکوس فقط می تواند آب را از یک جهت در آن عبور دهد ، بنابراین برای جلوگیری از این امر یک شیر یک طرفه در پایین دست قیمت چک ولو کستل  نصب می شود. اندازه ها ، طرح ها و مواد مختلفی برای اطمینان از وجود سوپاپ چک برای هر کاربرد وجود دارد.


انتخاب آنلاین شیرهای کنترل را مشاهده کنید!
برنجی
شیرآلات برنجی
فولاد ضد زنگ
شیرآلات چکشی استیل
فهرست مطالب
شیر چک چگونه کار می کند؟
انواع شیر را بررسی کنید
مواد
معیارهای انتخاب
برنامه های کاربردی
سوالات متداول
اطلاعات تکمیلی
شیر چک چگونه کار می کند؟
فشار ترک خوردن
برای سوپاپ چک به حداقل فشار بالادست (دیفرانسیل فشار بین ورودی و خروجی) چک ولو کمپرسور کستل  نیاز است تا شیر باز شود و از طریق آن جریان یابد. به این حداقل فشار بالادستی که در آن باز شدن دریچه اتفاق می افتد ، "فشار ترک خوردگی" شیر چک گفته می شود. فشار ترک خوردگی خاص بر اساس طراحی و اندازه شیر تغییر می کند ، بنابراین اطمینان حاصل کنید که سیستم شما می تواند این فشار ترک خوردگی را ایجاد کند و برای کاربرد مناسب است.

 

https://tameson.com/check-valves.html#:~:text=A%20check%20valve%20relies%20on,)%2C%20the%20valve%20will%20close.



تعداد بازدید از این مطلب: 23
بازدید : 23

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود